Sunday, May 26, 2013

Jemputan ke Bengkel "Export Marketing Plan" by AB Teoh, Prinz Park Hotel Kuala Terengganu, 29.5.2013

Tuan/Puan,

BENGKEL “Export Marketing Plan (Pelan Pemasaran Eksport)”

Perbadanan Pembangunan Perdagangan Luar Malaysia (MATRADE) dengan berbesar hati ingin menjemput tuan/puan ke Bengkel “Export Marketing Plan”(Pelan Pemasaran Eksport). Maklumat lanjut adalah seperti berikut:-
                      Tarikh : 29 Mei 2013 (Rabu)
Masa : 9.00 am – 1.30 pm
Tempat : Prinzpark Resort
Jalan Sultan Mahmud, Kuala Ibai
20400 Kuala Terengganu, Terengganu
Bengkel ini bertujuan untuk memberi maklumat kepada komuniti pengeksport tentang kepentingan dan keperluan untuk merangka pelan pemasaran eksport, membuat perbandingan, mengenalpasti komponennya dan mempersembahkannya.



Penceramah yang akan mengendalikan bengkel ini ialah Encik A.B. Teoh, EXIM - Export-Import Consultant dan seorang pensyarah senior yg mengendalikan pelbagai program latihan di peringkat domestik dan antarabangsa. Beliau merupakan seorang penulis buku bertajuk “Exporting and International Trade”. Beliau juga seorang yang berpengalaman luas dan telah berkecimpung dalam bidang eksport selama 25 tahun di dalam dan luar negara.

Yuran penyertaan adalah PERCUMA. Pendaftaran boleh dibuat melalui Online Registration melalui portal MATRADE http://www.matrade.gov.my > For Malaysia Exporters > MATRADE Online Services > Online Applications > Export Training Programme ataupun melalui borang manual yang dilampirkan. Tarikh tutup penyertaan adalah pada 28 Mei 2013. Untuk maklumat lanjut, sila hubungi En. Mohd Zulkhairie Effendie Mohd Zain atau Puan Nor Afikah Abdullah di Tel: 09-624 4778 atau email kepada zulkhairee@matrade.gov.my / afikah@matrade.gov.my.



Berikut turut disertakan adalah surat jemputan dan agenda program untuk makluman dan rujukan pihak tuan / puan. Sila klik link untuk dokumen: https://www.box.com/signup/collablink/d_906108382/72c747e1d4541
 
Sekian, terima kasih.
Thank you & Warm regards
Afikah Abdullah
MATRADE Eastern Regional Office
Tel:09-624 4778 Faks: 09-624 0778
afikah@matrade.gov.my

No comments:

Post a Comment