Wednesday, July 6, 2011

Seminar Cukai Produk & Perkhidmatan (GST) SME Corp, 26.7.2011 @ Residence Resort, Paka, Terengganu

Tuan / Puan,

SEMINAR PEMAHAMAN KE ATAS GOOD AND SERVICES TAX (GST) ANJURAN SME CORP. MALAYSIA (CAWANGAN TERENGGANU)

Sukacita dimaklumkan bahawa Perbadanan PKS Malaysia (SME Corp. Malaysia) cawangan Terengganu akan mengadakan Seminar Pemahaman Ke Atas Good And ServicesTax (GST).

2. Seminar ini bertujuan untuk meningkatkan kesedaran dan pemahaman mengenai Cukai Produk dan Perkhidmatan (GST) yang bakal dilaksanakan oleh kerajaan serta kesan kaedah pengiraan GST terhadap perniagaan, khususnya kepada PKS. Butiran seminar tersebut adalah seperti berikut:

Tarikh : 26 Julai 2011
Masa : 8.30 pagi
Tempat: Bilik Seminar
Residence Resort, Paka,
Terengganu.

3. Seminar ini adalah percuma dan sekiranya pihak tuan / puan berminat untuk menyertai seminar ini, sila isi dan kembalikan borang pendaftaran kepada SME Corp. Terengganu melalui faks di talian 09-631 7721 sebelum atau pada 14 Julai 2011. Borang pendaftaran dan aturcara seminar turut disertakan bersama email ini untuk rujukan pihak tuan / puan.

4. Sekiranya pihak tuan / puan mempunyai sebarang pertanyaan, sila hubungi pegawai SME Corp yang berkenaan iaitu En. Wan Mohd Tarmizi Wan Jusoh (Tel: 09-631 7870 / Email: tarmizi@smecorp.gov.my) atau Cik Norhaizum Sahril (Tel: 09-631 7870 / Email: norhaizum@smecorp.gov.my)

No comments:

Post a Comment